Trouble / Afflicciones

Trouble

Glory to God

Blessings, “I have told you these things, so that in me you may have peace. In this world you will have trouble. But take heart! I have overcome the world” (John 16:33, NIV).

As unbelieving believers, we call on the Name of Jesus but run and abandon the faith during times of trouble. We are quick to praise God in good times and act with ungratefulness when we face difficulty. As we continue to trust our ALMIGHTY LORD, He will grant us that unshakable, deep peace that only He can provide. Take heart, God will never abandon you! He has already conquered our difficulties. Whatever situation you are going through, it is a process that you must walk with God, in the same way Jesus did, obeying our Father and giving Him the Glory. Have a blessed day receiving discernment from the things that God reveals in His Word and remember that in Jesus Christ you too can overcome ALL. GOD BLESS!

Afflicciones

Gloria a Dios

Bendiciones, “Yo les he dicho estas cosas para que en mí hallen paz. En este mundo afrontarán aflicciones, pero ¡anímense! Yo he vencido al mundo” (Juan 16:33, NVI).

Como creyentes incrédulos, invocamos el nombre de Jesús pero corremos y abandonamos la fe en tiempos de problemas. Somos rápidos para alabar a Dios en los momentos buenos y actuamos con la ingratitud cuando nos enfrentamos a las dificultades. A medida que continuamos confiando en nuestro SEÑOR TODOPODEROSO, Él nos concede esa paz firme y profunda que sólo Él puede ofrecer. ¡Anímate, Dios nunca te abandonará! Él ya ha conquistado nuestras dificultades. Sea cual sea la situación que estás pasando, es un proceso que tienes que caminar con Dios, de la misma manera que hizo Jesús, obedeciendo a nuestro Padre y dándole la gloria. Tenga un día bendecido recibiendo el discernimiento de las cosas que Dios revela en Su Palabra y recuerda, que en Jesucristo, tú también puedes superar TODO. ¡DIOS BENDIGA!

Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!