Plans / Planes

Plans

Glory to God

Blessings, “For I know the plans I have for you,” declares the Lord, “plans to prosper you and not to harm you, plans to give you hope and a future” (Jeremiah 29:11, NIV).

Even though we may feel as if we are captive in a situation, God is there in our process and will manifest in His time to continue taking care of us according to His promise and bless us according to His riches in Jesus Christ. God has not abandoned us and has great plans for our future. In the meantime, stand firm on His Word, congregate with True Believing Believers, allow no room for doubt, and live your life displaying the Love of God as He is glorified. Have a blessed day knowing that God has good plans for you, BELIEVE that and act as you DO BELIEVE. GOD BLESS!

Planes

Gloria a Dios

Bendiciones, “Porque yo sé muy bien los planes que tengo para ustedes —afirma el Señor —, planes de bienestar y no de calamidad, a fin de darles un futuro y una esperanza” (Jeremías 29:11, NVI).

A pesar de que podemos sentir como si estamos en una situación en cautividad, Dios está allí en nuestro proceso y se manifestará en Su tiempo para continuar cuidando de nosotros, según Su promesa, y nos bendecirá conforme a Sus riquezas en Jesucristo. Dios no nos ha abandonado y tiene grandes planes para nuestro futuro. Mientras tanto, manténgase firme en Su Palabra, congrégate con Verdaderos Creyentes, no permitas ningún espacio para la duda y vive tu vida mostrando el Amor de Dios como Él es glorificado. Tenga un día bendecido sabiendo que Dios tiene buenos planes para ti, CREE eso y actúe COMO LO CREES. ¡DIOS BENDIGA!

Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!