New Command / Nuevo Mandamiento

New Command / Nuevo Mandamiento

caroline-savage-150-150                         Glory to God, Gloria a Dios,

Blessings, “A new command I give you: Love one another. As I have loved you, so you must love one another. By this everyone will know that you are my disciples, if you love one another” (John 13:34-35, NIV). As we continue on our Christian journey, we do so in obedience, showcasing the Christ in us and the love of God. Allow God to lead in every situation and reflect the disciple that you are. As God is love and proved it unconditionally, we also must demonstrate the extent of our Lord’s love and worship Him by respecting and loving each other, His creation. Have a blessed day choosing to LOVE and not acting on vengeful thoughts. GOD BLESS!

Bendiciones, “Este mandamiento nuevo les doy: que se amen los unos a los otros. Así como yo los he amado, también ustedes deben amarse los unos a los otros. De este modo todos sabrán que son mis discípulos, si se aman los unos a los otros” (Juan 13:34-35, NVI). A medida que continuamos en nuestro camino cristiano, lo hacemos en obediencia, mostrando el Cristo en nosotros y el amor de Dios. Permite que Dios te guíe en cada situación y refleja el discípulo que eres. Como Dios es amor y lo demostró incondicionalmente, también debemos demostrar el alcance del amor de nuestro Señor y adorarle respetando y amando a los demás, Su creación. Tenga un día bendecido eligiendo a AMAR y no actuar en pensamientos de venganza. ¡DIOS BENDIGA!

Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!