Love / Amor

Love / Amor

caroline-savage-150-150Glory to God, Gloria a Dios
Blessings, “This is love: not that we loved God, but that he loved us and sent his Son as an atoning sacrifice for our sin” (1 John 4:10, NIV). In our love for God, we should sacrifice ourselves unconditionally the way He did for us. God sacrificed Jesus to remove our sins and the damage it does not only to us but mainly to our relationship with God. As Christians, if we truly BELIEVE that Jesus nailed our sins to the cross, why do we CHOOSE to remove them, live in sinful desires, and yet seek God’s blessings? Have a blessed day loving God for sacrificing Jesus and by faith behave in Jesus’ sacrifice RESPECTING His finished works at the Cross. GOD BLESS!

Bendiciones, “En esto consiste el amor: no en que nosotros hayamos amado a Dios, sino en que él nos amó y envió a su Hijo para que fuera ofrecido como sacrificio por el perdón de nuestros pecados” (1 Juan 4:10, NVI). En nuestro amor a Dios, debemos sacrificarnos incondicionalmente en la forma en que Él hizo por nosotros. Dios sacrificó a Jesús para quitar nuestros pecados y el daño que hace no sólo a nosotros, pero sobre todo a nuestra relación con Dios. Como cristianos, si realmente CREEMOS que Jesús clavó nuestros pecados a la cruz, ¿por qué ELEGIMOS quitarlos, vivir en deseos pecaminosos, y sin embargo buscar las bendiciones de Dios? Tenga un día bendecido amando a Dios por sacrificar a Jesús y compórtate por la fe en Jesús RESPETANDO el sacrificio de Sus obras acabadas en la Cruz. ¡DIOS BENDIGA!

Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!