Home / Vivienda

Home

Glory to God

caroline-savage-150-150

Blessings, “Jesus replied, “Anyone who loves me will obey my teaching. My Father will love them, and we will come to them and make our home with them” (John 14:23, NIV).

As we truly walk with God and love Him, we will respect and obey ALL of His teachings NOT just part. As hard as it may seem to comply with the Word of God because we want to satisfy our flesh and personal need, it is harder to be nailed to a cross and your flesh be ripped from your body by ignorant people. As we love God and respect His dwelling, our body and home, God will enter, and reside in us. We we will have free movement, true love, and Spirit-filled living as we reside in the Son, who set us free! Have a blessed day obeying and loving God by sacrificing our flesh to serve Him and allowing us to rest peacefully in Him. GOD BLESS!

Vivienda

Gloria a Dios

Bendiciones, “Le contestó Jesús: —El que me ama, obedecerá mi palabra, y mi Padre lo amará, y haremos nuestra vivienda en él” (Juan 14:23, NVI).

A medida que realmente caminamos con Dios y lo amamos, debemos respetar y obedecer TODAS Sus enseñanzas NO sólo una parte. Por difícil que pueda parecer para cumplir con la Palabra de Dios porque deseamos satisfacer nuestra carne y necesidad personal, es más difícil ser clavado en una cruz y tu carne arrancada de tu cuerpo por gente ignorante. Como amamos a Dios y respetamos Su morada, nuestro cuerpo y el hogar, Dios entrará, y residirá en nosotros. Tendremos movimiento libre, el verdadero amor y una vida llena del Espíritu, ¡y residiremos en el Hijo, quien nos hace libres! Tenga un día bendecido amando y obedeciendo a Dios mediante el sacrificio de nuestra carne para servirlo y permitirnos descansar en paz en Él. ¡DIOS BENDIGA!

 

Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!