Day / Día

Day

Glory to God

Blessings, “This is the day the LORD has made. We will rejoice and be glad in it” (Psalm 118:24, NLT).

God acts on our behalf, why not celebrate and rejoice in Him? Through the blood and sacrifice of Jesus we can accept our LORD and receive salvation. God has blessed us with a free life in His Son. Why not CHOOSE to accept that instead of being sorrowful, whining, and complaining of worldly circumstances. If we truly believe in who we are in Christ, our focus will remain in Him. We will truly thank GOD for the days He has made and rejoice in His miracles. Have a blessed day refocusing solely on God, and leave the mundane things behind which have no value or control over us. GOD BLESS!

Día

Gloria a Dios

Bendiciones, “Este es el día que hizo el SEÑOR; nos gozaremos y alegraremos en él” (Salmos 118:24, NTV).

Dios actúa en nuestro nombre, ¿por qué no celebrar y regocijarnos en Él? A través de la sangre y el sacrificio de Jesús podemos aceptar a nuestro SEÑOR y recibir la salvación. Dios nos ha bendecido con una vida libre en Su Hijo. ¿Por qué no ELEGIR a aceptar eso en lugar de estar triste, gimiendo, y quejándose de las circunstancias mundanas? Si realmente creemos en quiénes somos en Cristo, nuestro enfoque permanecerá en Él. Realmente agradeceremos a DIOS por los días que Él ha hecho y regocijarnos en Sus milagros. Tenga un día bendecido reenfocando únicamente en Dios, y deja las cosas mundanas que no tienen valor ni control sobre nosotros. ¡DIOS BENDIGA!

Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!