Building / Edificar

Building

Glory to God

caroline-savage-150-150

Blessings, “But you, dear friends, by building yourselves up in your most holy faith and praying in the Holy Spirit, keep yourselves in God’s love as you wait for the mercy of our Lord Jesus Christ to bring you to eternal life” (Jude 1:20-21, NIV).

As you continue your Christian journey, build yourself up in faith, fasting, and prayer. Always choose God’s path and love as you listen to His Word and receive our LORD’s mercy. In life, we may engage in obedience or disobedience based on our desires. We should remain prayerful and obedient to God even though we may experience slight discomfort. God knows what He is doing and our discomfort is nothing compared to what JESUS experienced. Where would we be if Jesus disobeyed God the way that we do? Have a blessed day removing sinful, selfish desires which is disobedience. CHOOSE eternal life in Christ and not everlasting damnation with the devil. GOD BLESS!

Edificar

Gloria a Dios

Bendiciones, “Ustedes, en cambio, queridos hermanos, manténganse en el amor de Dios, edificándose sobre la base de su santísima fe y orando en el Espíritu Santo, mientras esperan que nuestro Señor Jesucristo, en su misericordia, les conceda vida eterna” (Judas 1:20-21, NVI).

A medida que continúes tu jornada cristiana, constrúyete en la fe, el ayuno y la oración. Elija siempre el camino y el amor de Dios mientras escucha Su Palabra y recibas la misericordia de nuestro SEÑOR. En la vida, podemos participar en la obediencia o la desobediencia basada en nuestros deseos. Debemos permanecer orantes y obedientes a Dios aunque podamos experimentar un leve malestar. Dios sabe lo que está haciendo y nuestra incomodidad no es nada comparado con lo que experimentó JESÚS. ¿Dónde estaríamos si Jesús desobedeciera a Dios como lo hacemos nosotros? Tenga un día bendecido quitando los deseos pecaminosos y egoístas que es la desobediencia. ELIGE la vida eterna en Cristo y no la perpetua condenación con el diablo. ¡DIOS BENDIGA!

Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!