For the Love of God XXIV – 2014

 “For we who worship by the Spirit of God are the ones who are truly circumcised. We rely on what Christ Jesus has done for us. We put no confidence in human effort(Philippians 3:3, NLT).  

Worshiping by the Spirit of God can only be accomplished in God’s Truth. Jesus Christ is our Lord, Savior, and only way to Salvation. There is nothing we can overcome without being strengthened by Christ. At times in personal arrogance, people may think that they can accomplish anything or become allies with humans to reach an objective. Worshiping by the God’s Truth and relying on Jesus’ sacrifice to fulfill our Lord’s Great Commission is the only way we can be successful in completing processes to unfold God’s Perfect Plan for your life. As we spend intimate time with God, seek His face and guidance prior to starting any task. Ensure it is His will for you and not human preferences. We must align and submit ourselves to the will of God so that He can manifest and be glorified in our lives. Be that obedient instrument so that God can use you to reach others who need to hear from Him. To God be the Glory! Have a blessed week worshiping by the Spirit of God which is the Truth in His Word.

Por el Amor de Dios XXIV

“Pues los que adoramos por medio del Espíritu de Dios somos los verdaderos circuncisos. Confiamos en lo que Cristo Jesús hizo por nosotros. No depositamos ninguna confianza en esfuerzos humanos” (Filipenses 3:3,  NTV).

Adorando al Espíritu de Dios sólo puede ser realizada en la Verdad de Dios. Jesucristo es nuestro Señor, Salvador y el único camino a la Salvación. No hay nada que podamos superar sin ser fortalecido por Cristo. A veces, basada en la arrogancia personal, la gente puede pensar que se puede lograr cualquier cosa, o convertirse en aliados con los seres humanos para alcanzar un objetivo. Adorando la Verdad de Dios y dependiendo del sacrificio de Jesús para cumplir con la Gran Comisión de nuestro Señor es la única manera en que podemos tener éxito en cumplir con los procesos para desplegar el Plan Perfecto de Dios para tu vida. Al compartir momentos íntimos con Dios, busque su rostro y orientación antes de iniciar cualquier tarea. Asegurarse de que es Su voluntad para usted y no las preferencias humanas. Debemos alinearnos y someternos a la voluntad de Dios para que Él pueda manifestarse y ser glorificado en nuestras vidas. Sea un instrumento obediente, a fin de que Dios puede usarle para llegar a otras personas que necesitan escuchar de Él. ¡A Dios sea la Gloria! Tengan una semana bendecida adorando al Espíritu de Dios que es la Verdad en Su Palabra.

[DISPLAY_ACURAX_ICONS]

Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!