For the Love of God XVI – 2014

 “And he was shown to be the Son of God when he was raised from the dead by the power of the Holy Spirit. He is Jesus Christ our Lord.Through Christ, God has given us the privilege and authority as apostles to tell Gentiles everywhere what God has done for them, so that they will believe and obey him, bringing glory to his name” (Romans 1:4-5, NLT).

Jesus is the resurrection, the life, and all who believe in Him will live (John 11:25-26). God loved us so much He sacrificed His only Son in order for us to be reconciled with Him and have eternal life (John 3:16). The blessings and mercies that God bestows upon us are immeasurable and incomparable to any single thing we can comprehend. Understanding His perfect plan for us is also beyond our comprehension because “as it is written: eye hath not seen, nor ear heard, neither have entered into the heart of man the things which God hath prepared for them that love Him” (1 Corinthians 2:9, KJV). On this Easter Sunday, Resurrection Day, let us reflect on God’s sacrifice and humble ourselves before the Lord. Our Almighty Father has accomplished so much that at times we take it and Him for granted. Let us take a sincere moment to give God thanks for Jesus. We must understand that God does not discriminate and is no respecter of persons (Acts 10:34). The same way God resurrected Jesus, our Lord can resurrect our God-inspired dreams, goals, and ministry. Allow God to influence you, seek His face, and bring forth to light your purpose in pursuing His will. On this day, and every single day, take a deep breath and thank God for Jesus, our Lord and Savior who allow us to believe in Him to gain eternal life. Resurrect God’s promises by turning to Him and believing that our Lord sent Jesus not to condemn you but to save you (John 3:17).

Have a blessed week singing praises to our God…“Holy, holy, holy, Lord God Almighty, who was, and is, and is to come!” (Revelations 4:8, NIV).

Por el Amor de Dios XVI

“Y quedó demostrado que erael Hijo de Dios cuando fue resucitado de los muertos mediante el poder del Espíritu Santo. Él es Jesucristo nuestro Señor. Por medio de Cristo, Dios nos ha dado a nosotros, como apóstoles, el privilegioy la autoridad de anunciar por todas partes a los gentileslo que Dios ha hecho por ellos, a fin de que crean en él y lo obedezcan, lo cual dará gloria a su nombre” (Romanos 1:4-5, NTV).

Jesús es la resurrección y la vida, y todos los que creen en Él, vivirán (Juan 11:25-26). Dios nos amó tanto que Él sacrificó a Su único Hijo para que nosotros seamos reconciliados con Él y que tengamos vida eterna (Juan 3:16). Las bendiciones y las misericordias que Dios derrama sobre nosotros son inconmensurables e incomparables a cualquier cosa de la que podamos comprender. Entendiendo su plan perfecto para nosotros también está más allá de nuestra comprensión porque “como está escrito: ningún ojo ha visto, ningún oído ha escuchado, ninguna mente humana ha concebido lo que Dios ha preparado para quienes lo aman” (1 Corintios 2:9, RVC). En este domingo de Pascua, Día de la Resurrección, reflexionemos sobre el sacrificio de Dios y humillémonos delante del Señor. Nuestro Padre Todopoderoso ha logrado tanto que a veces tomamos las cosas y a Él como concedido. Sinceramente tomemos un momento para dar las gracias a Dios por Jesús. Debemos entender que Dios no discrimina y no hace acepción de personas (Hechos 10:34).  Del mismo modo en que Dios resucitó a Jesús, nuestro Señor puede resucitar nuestros sueños, metas y el ministerio inspirado por Dios. Permita que Dios influya en ti, busque Su rostro y traiga a la luz su propósito para cumplir con Su voluntad. En este día y cada día, respire profundo y dale las gracias a Dios por Jesús, nuestro Señor y Salvador, quien nos permite creer en Él para obtener vida eterna. Resucite las promesas de Dios, al creer que nuestro Señor envío a Jesús no para condenarnos sino para salvarnos (Juan 3:17).

Tengan una semana bendecida cantando alabanzas a nuestro Dios… “Santo, santo, santo es el Señor Dios Todopoderoso, el que era y que es y que ha de venir” (Apocalipsis 4:8, NVI).

[DISPLAY_ACURAX_ICONS]

Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!